Ritje door europa

1 maart 2019 - Alcalá de los Gazules, Spanje

28 februari om 5 over 5 de toyota gestart ( s'ochtens ) blik op oneindig en gasgeven, na 1230 km om half8 een mac donalds opgezocht, bijna verlaten alleen het personeel en ik, daarna hotel proberen te vinden, hellaas dan maar een vrachtwagen parkeerplaats opgezocht en er tussen gaan staan, blij dat ik behalve een slaapzak ook nog een dekbed had meegenomen, van ochtend ramen bevroren.

Half 8 vertrokken hoef maar 950 km te rijden, na 10 min. motorlampje aan en geen vermogen meer, maak er een mooie dag van, shit contact aan en uit en  en kon weer verder, 10 km later berg op vrachtwagen inhalen en jawel bingo, net hele smalle vluchtstrook kunnen halen en momentje van einde oefening, maar af en toe helder moment, zekering van tuningsbox er uit getrokken en hoera.

Moet nu wel verder met een lullige 163 pk wat jan piet toyota er bij de fabricage in heeft gestopt maar lukt tot nu toe ook prima.

Zit nu in een hotelletje 45 km voor de boot voor het wereldbedrag van € 40 incl. ontbijt, morgen ochtend varen